Saturday, April 20, 2013

30 von Kerstin & baldige Ankunft von Noah.

Liebe wunderbare Frau(ndinn)en,

heute vor einer Woche durften wir gemeinsam meinen Geburtstag und die baldige Ankunft von Noah feiern.
Auf diesem Wege möchte Euch allen nochmals von ganzem Herzen für einen so wunderschönen Nachmittag danken.
Eure Gemeinschaft habe ich sehr genossen und ich hätte mir keine bessere Feier vorstellen können.


Vielen Dank auch für Eure mitgebrachten Bibelstellen, Eure leckeren Desserts, Eure liebevollen Geburtstagskarten und Eure großzügigen Geschenke.
Hier könnt Ihr ein paar visuelle Erinnerungen des Nachmittags genießen und auf Wunsch herunterladen.

Fühlt Euch nochmals ganz kräftig gedrückt - mein Dank gilt auch all' Euren Ehemännern und Familien, die Euch an diesem Nachmittag freigesetzt haben.

In Liebe,

Eure Kerstin











Dear wonderful women,

exactly one week ago, we have had the priviledge to celebrate my birthday and Noah's soon arrival.
Again, with these words and pictures, I thank you all for such a gorgeous afternoon from all my heart.
Your companionship caused a huge joy in me and I couldn't have imagined any better party.

I am also grateful for all your dedicated bible verses, delicious deserts, warm-hearted birthday cards and for your generous presents.
This way, enjoy some visual memories of our afternoon and download your preferred insights.

Again, please feel huged massively - my thankfulness is also directed to all your husbands and families who set you free on this afternoon.

In love,

Your Kerstin.

No comments:

Post a Comment